سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجتمع آموزشی وپرورشی جنّت
  • ( جمعه 89/12/13 :: ساعت 8:27 صبح)

    دنیای اعداد بسیار زیباست و شما می توانید در آن شگفتیهای بسیاری را بیابید. در میان اعداد برخی از آنها اهمیت فوق العاده ای دارند، یکی از این اعداد که سابقه آشنایی بشر با آن به هزاران سال پیش از میلاد میرسد عددی است بنام "نسبت طلایی" یا Golden Ratio.

    ادامه مطلب...



  • ( جمعه 89/12/13 :: ساعت 1:59 صبح)

    مقاله قرآن و کامپیوتر نوشته « دکتر رشاد خلیفه» دانشمند مسلمان مصری دارای درجه پی اچ دی در رشته مهندسی سیستمها و استاد دانشگاه آریزونای آمریکاست که مدتی معاون سازمان توسعه صنعتی ملل متحد بوده است . وی با کمک عده ای از مسلمین متخصص و صرف وقت بسیار تحقیقات گسترده ای را در نظم ریاضی کاربرد حروف و کلمات در قرآن شروع نموده و با الهام از آیات 11 تا 31 سوره مدثر که عدد 19 را کلید رمز اعجاز آمیز قرآن و آسمانی بودن آن معرفی میکنند به کمک عدد 19 توانست رمز نظم ریاضی حیرت انگیز و اعجاز آمیز حاکم بر حروف قرآنی را کشف نماید. دکتر رشاد خلیفه ، نخستین بار ترجمه قرآن مجید از عربی به انگلیسی را در 12 جلد نگاشت . این ترجمه ها توسط مؤسسه « روح حق» واقع در شهرستان توسان ایالت آریزونای آمریکا بچاپ رسید. مقاله قرآن و کامپیوتر در پایان جلد اول کتاب ترجمه قرآن درج شده است.
    . خواست خدای توانا بوده است که این نظم پیچ در پیچ عددی قرآن مخفی نماند تا تایپ شود که سرچشمه غیبی قرآن از جانب خداوند متعال است و نیز در عرض گذشت قرون بوسیله ذات او محافظت میشده و از گزند تغییر ، افزایش یا کاهش در امان مانده است. رمزهای اعجاز آمیز قرآن منحصراً از این قرارند :

    ادامه مطلب...




    کل یادداشت های این وبلاگ
    شب آرزوها
    تبریک ولادت
    تسلیت
    بهار دلنشین
    « پله پله تا ملاقات شیطان »
    « سـلام » از دیـدگاه قـرآن و سـنت
    سال نو مبارک
    با دانش آموزان دچار مشکلات عاطفی چگونه رفتار کنیم؟
    قرآن و ریاضی
    سفره هفت سین
    12اسفند90
    تبریک ولادت
    تبریک....تبریک (رتبه های اول تا سوم ترم 1 مدرسه راهنمایی جنّت)
    دهه فجر مبارک
    آغاز امامت ولی عصر(عج ) مبارک
    [همه عناوین(107)][عناوین آرشیوشده]

    انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس